Organisatie van de ruimte in de auto
Vroeger was mijn bedrijfsbus net een magazijn - alles ligt door elkaar, niets is te vinden. Een paar keer kwam ik zelfs bij een klant en realiseerde me dat ik het juiste gereedschap was vergeten, simpelweg omdat ik het niet op tijd in de auto kon vinden. Toen besloot ik actie te ondernemen. Ik begon online naar oplossingen te zoeken en vond bedrijfswageninrichting Tecnolam - dit was precies wat ik nodig had. Selectie op basis van het merk van de auto, sterke materialen, doordachte functionaliteit. Nu is elke lade gelabeld, is het gereedschap beveiligd en is het een waar plezier om te werken. Zelfs klanten merken het.
12 weergaven

De laatste tijd besteed ik meer aandacht aan hoe mijn werkauto eruitziet en functioneert. Hallo allemaal! Vroeger dacht ik er niet over na hoe belangrijk het is om orde in de auto te hebben. Alles leek een kleinigheid - totdat ik tijd en zenuwen begon te verspillen aan de rommel. Nu probeer ik de ruimte logischer en handiger in te richten, zodat al het gereedschap bij de hand is, en niet ergens onder de stoel of achter de bak.