top of page

Move groepspraktijk groep

Openbaar·139 leden

Madina Tarin
Madina Tarin

Is online gokken echt een slimme manier om geld te verdienen?

Een vriend van me raadde laatst een gokapp aan en zei dat het een makkelijke manier was om een extra zakcentje te verdienen. Ik heb het geprobeerd, maar uiteindelijk zat ik vooral te kijken hoe mijn saldo steeds lager werd. Ik snap dat het een kwestie van geluk is, maar zijn er trucs om niet meteen alles te verliezen? Misschien een app met goede bonussen en limieten? Ik kwam bijvoorbeeld http://betifyapp.com/ tegen, maar weet niet of het echt helpt.

10 weergaven

Weet je wat het is? Die apps zijn slim ontworpen om je te laten denken dat je bijna wint, en dat is het gevaar. Ik speel ook af en toe, maar ik zie het als een bioscoopkaartje: ik betaal voor de ervaring, niet omdat ik verwacht dat ik met winst naar huis ga. Zodra je het zo bekijkt, is de kans kleiner dat je je laat meeslepen. En altijd: als je merkt dat je baalt van verliezen, stop dan. Dat is het moment dat het niet meer leuk is.

Over

Welkom bij de groep! Je kunt contact leggen met andere leden...

leden

• Алексей Чернобай
    Алексей Чернобай
  • Mollie Talbot
    Mollie Talbot
  • Carmen Ungrad
    Carmen Ungrad
  • jack smit
    jack smit
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram

Move groepspraktijk - Wilsele

Adres maatschappelijke zetel: Aarschotsesteenweg 414a, 3012 Wilsele
Rechtsvorm: BVBA MVP Kine
Lid van beroepsvereniging AXXON, beroepsvereniging voor kinesitherapeuten. Meer info: www.axxon.be
Bevoegde toezichthoudende autoriteit: Provinvciale geneeskundige commisie, Philipsite 3B bus 1, 3001 Heverlee

bottom of page